new week, oh yeah

Tjena! Nu är det ny vecka, vecka 17! Ny vecka, nya möjligheter. Som ni ser har jag ändrat designen (yaay!), och den har blivit mycket ljusare! :) Igårkväll satt jag och fixade, haha! Bara det att jag inte vet vilken bakgrund jag vill ha... Jag gillar inte den jag har nu. Jag får testa lite sedan!
 
Jag har precis kommit hem ifrån skolan (vi fick sluta två lektioner (80 minuter) tidigare!! :D), egentligen skulle vi slutat tjugo över tre. Så nu ska jag plugga SO, tyska & svenska och sen ska jag kanske måla naglarna och fixa lite med min vägg... Jag MÅSTE också kolla på PLL! Har typ tre avsnitt kvar på säsong 3, så känner att jag vill kolla klart! :)
 
 
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Roligt att du gillade det :D Kramisar Carro

2013-04-23 @ 17:07:51
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

härlig blogg =)

Svar: tack! (:
matiiildaa.blogg.se

2013-04-24 @ 18:15:49
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: