Skola igen!

  
Tjaa! Nu har skolan börjat igen från lovet, och det betyder nya läxor & prov! Därför måste jag plugga lite! (u don't say?) Så ni finner mig hädan efter nertryckt i en bok och pluggar. 
Postat av: eviz

Hejsan cool blogg!!
Jag är rätt glad att jag slutat skolan haha :D
Kolla gärna in min blogg med, en annorlunda tjejblogg ifrån dem andra!
Passa även på att va med i min tävling, du har chans att vinna coolt och snyggt klistermärke ifrån junkyard!
Hoppas du mår bra och får en awesome dag!
Kramar!!

Svar: Tack! :D Haha, måste vara skönt ;)Jag kan kolla in din blogg! (;
kram
matiiildaa.blogg.se

2013-04-08 @ 20:29:14
URL: http://evizlandin.blo.gg
Postat av: cookie

Plugg the reson why ppl hate school haha!!! (A)
stavfel.com där men fortfarande,kolla gärna in min blogg :D

Svar: Haha, sant! ;)
matiiildaa.blogg.se

2013-04-11 @ 20:47:38
URL: http://cookielicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: