5 saker du inte visste om TCB

 
Jag blev då utmanad av Julia att göra ett sånt här inlägg. Jag ska då skriva fem grejer som ni antagligen inte vet om vårt bloggäng tcb! 
 
1. Vi alla är väldigt utspridda i Sverige! Jag är den enda som bor i Skåne, Mikaela och Vanja bor i Stockholm, Julia i Piteå och Isabelle i Umeå. Så vi har knappt haft någon chans att träffas! Så svårt när det är ungefär 136 mil från dem som bor längst bort varandra :/
2. Det är sjukt kul att skriva med varandra eftersom att alla är så himla kreativa och kommer på grejer som vi kan hitta på i bloggänget! 
3. Vi alla är väldigt fotointresserade. Vi tycker att det är sjukt kul att fota! 
4. Första Veckans Lördagsgodis inlägget kom upp den 9:de mars 2013. Så himla längesen! Snart 1 år. Vi har även gjort ca. 20 stycken sådanna inlägg.
5. När Julia och Isabelle frågade mig om jag ville vara med i ett bloggäng så var jag på semester på Fuerteventura! Så Isabelle skrev flera kommentarer och frågade om jag ville vara med, haha! Så när jag kom hem såg jag alla kommentarerna och blev jätteglad. 
Postat av: Emelie

Så sjukt snygg blogg! Och nice fakta!

2013-12-09 @ 20:19:56
URL: http://eyebe.blogg.se
Postat av: Meia

Ni har fått många förfrågningar om man får vara med i erat bag, förstår att det är många nu. Men kommer ni ihåg vilka det var? skulle så gärna vilja vara med i något liknande!

2013-12-09 @ 21:04:32
URL: http://meialindholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: