The christmas bag: lucka 18, 19, 20

Så skriv frågor i kommentarerna så blir vi glada! :)
1. Favorit julfilm? 
Ensam hemma, helt klart!
 
2. Favorit julfärg?
Kanske mörkgrått eller lite rött.
 
3. Är du uppklädd eller har du myskläder på julafton?
Brukar ha myskläder fram till att gästerna kommer eller att man åker till någon och firar! Då är jag uppklädd. Så både och :)
 
4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle det vara?
Naked Basics palette eller kläder.
 
5. Öppnar ni julklapparna på morgonen eller på kvällen?
Vi brukar öppna en present på morgon som finns i julstrumpan, och resten på kvällen! :)
 
6. Har ni byggt pepparkakshus någon gång?
Tror nog jag aldrig gjort det! 
 
7. Vad ska du göra på jullovet?
Umgås med kompisar, ta det lugnt, blogga, fota m.m.
 
8. Kommer du sminka dig på julafton, i sådanna fall hur?
Jaa, jag kommer sminka mig på julafton! :) Hur vet jag inte riktigt än, men antagligen concealer, mascara, bronzer, eyeliner och kanske ögonskugga.
 
9. Vad önskar du dig mest i jul?
Jag önskar nog mig inte något sådär "mest" men kanske real techniques borstar eller naked basics?
 
10. Favorit julnagellack?
Något mörkt, glittrigt kanske :)
 
11. Favorit juldoft?
VANILJ! alltid vanilj
 
12. Vad måste finnas på julbordet?
Köttbullar namnam
Eftersom att jag inte har gjort något julkalender inlägg de två senaste dagarna så kommer alla i ett inlägg. Hoppas det går bra! :)
Postat av: alice

Samma här.
Vad ska du göra imorgon? :)

2013-12-20 @ 16:49:58
URL: http://mathliin.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

2013-12-20 @ 18:43:46
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

mycket fint du önskade dig :D

2013-12-20 @ 20:26:34
URL: http://nattstad.se/healthbyangelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: