Sommar på riktigt

 
Jag vet att jag tjatat sjukt mycket om sommaren! Men det är för att den är så sjukt härlig! Hahah! Men vem tycker inte att sommaren är bra? Nu har jag bara en riktigt skoldag kvar! EN?! Herre min skapare. Hahah men herregud!
 
På onsdag ska vi städa och så i skolan, och på måndag nästa vecka ska klassen paddla kanot och kanske bada (ifall det blir bra väder, vilket det antagligen kommer bli (bra)). På tisdagen ska vi vandra lite, och sedan på eftermiddagen ska vi ha avslutning! Så himla skönt! 
 
Och ursäkta för den kassa uppdateringen. Denna gången skyller jag på att vädret har varit riktigt fint och skolan (ja jag skyller på skolan även fast jag bara har haft en inlämningsupgift).Vi får se hur updateringen blir i sommar! 
Postat av: J O Y ▲

sv: Hihi men visst är dom :D

2013-06-04 @ 16:25:21
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: