Äntligen! Svaren på frågestunden juuu!

 
Tror ni väntat tillräckligt länge nu på mina svar :)
 
Favorit bloggar? Kick Back Pack (Hofh, Keela, Epicfaiil, Viras & Caty), elinagoescrazy & ayles! Era bloggar är för härliga :,)
 
Vad är det roligaste med att blogga? Att man får så fina kommentarer! nu låter jag som värsta proffsbloggaren som har 983592833420 läsare. Men det är alltid kul att få fina kommentarisar! :,3
 
Vilka bloggar följer du? ohh herregud. Ni vill inte veta. Jag följer jätte många! ok, ska jag berätta alla? men glöm att jag länkar dem!! okokok; detta är alla bloggar jag följer på bloglovin: Ayles, Candie, claraslife, elinagoescrazy, Evve, flamsiiiga, iiszan, jandy, missnosebleed, tjuvlyssnat, tjuvtittat (heheh), onedirectionswe, hofh, keela, viras, caty, epicfaiil. Alla förutom claraslife, tjuvtittat och lyssnar, och KBP's är inte från blogg.se så ni kan ju alltid testa bloggnamnet + blogg.se :) smart där va?
 
Gillar du blogg.se hittils? Jaaa :) det är ju himla bra!
 
I vilket program redigerar du dina bilder/texter som du har i dina inlägg? GIMP!! :D
 
Varför började du blogga? Jag har ingen aning. Bara började för att jag tyckte det verkade kul. och jag hade så rätt! :]
 
Hur många läsare har du varje dag? Alltså åhh, det beror på! Det beror på hur mycket jag kommenterat andras bloggar och hur mycket jag bloggat den dagen. Men om vi snackar unika läsare så är det väl mellan 10-40 st på en dag :)
 
Kan du lägga ut en bild på dig nån gång? Kanskeee! man vet aldrig! :)
 
Vart hittar du all din galna fakta (från kategorin Dagens konstiga fakta)? Från en app som heter Visste Du att...
 
Favoritaffär i Stockholm? Heheh, alltså senast jag var i Stockholm var för typ fyra år sen, så i don't knoww.. fast för några dar sen så var det ju såklart 1D world! håhåhå! fast jag fick aldrig vara där! :c
 
Favoritfilm? Alltså ååhh, jag suger på att komma på vad min favoritfilm är! Vet inte riktigt, men jag gillar Harry Potter, Twilight triologin, Hungerspelen m.fl.
 
Favorit TV-serie? Pretty Little Liars! :D
 
Favorit färg? Grön, gul och havsblå typ!
 
Favoritmat? Pannkakor! ♥
 
Favoritdjur? Kanin, katt, hund + jätte många till!
 
Favorit artist? One Direction, Little Mix, Cher Lloyd m.fl.
 
Favorit plagg? Hmm, ingen aning! :3
 
Favoritglass? Daaaiiim!
 
Favorit land? England! och Sverige med! :)
 
Favorit butik? Vero Moda, H&M, Gina Tricot, Glitter m.fl.
 
Favorit sång? Många är ju så bra! Så himla svårt att välja! (:
 
Favorit bok? Tillsammans serien! :D
 
Favorit godis? CHOKLAD.
 
Favorit ämne i skolan? Bild, matte och engelska!
 
Favorit citat? Det finns så många bra! Men kommer aldrig ihåg något!
 
Hur många djur har du haft? Tre kaniner (om man räknar med den jag har nu) och 17983705 fiskar.
 
Hur gammal är du? 13 år! :)
  
Vilka sporter går du på? Jag tränar badminton två gånger i veckan, och sen går jag på teater, fast det kanske inte räknas som någon sport, haha! :,)
 
Har du bra betyg i skolan? Jag är nöjd med dem! :)
 
Sminkar du dig? Om man mascara räknas så, ja x,) fast jag brukar ju ha mer smink på fester, och annars också om jag känner för det. Men jag brukar helst gå utan smink, tycker det är jätte skönt!
 
Har du något husdjur? Min tjocka kanin Morris! :3 <3
 
Är du nöjd med dig själv? Ja.
 
Bästa vän? Jadu Fanny, det kan man fråga sig! Hahah :,) Nejmen jag har många vänner som jag känner lite extra och som jag verkligen tycker om! Tänker inte nämna några namn...;)
 
Brukar du sminka dig? Mascara i stort sett varje dag, annars mer smink på fester m.m.
 
När fyller du år? Den 12 december!
 
Vad har du för klädstil? Ojojoj, det kan man fråga sig! Jag klär mig i det jag gillar och tycker är bekvämt! Så man kan väl kalla min stil för Matilda Stilen :]
Om du fick träffa vilken person som helst: vem skulle det vara? One Direction och Little Mix helt klart! :)
 
SO/NO? ojj, Tror jag tar SO.
 
Gillar du hästar? Alltså, hästar är fina och så, men jag är ingen hästmänniska som rider och så.
 
Dansa/Sjunga? Sjunga, fast jag suger på det, haha!
 
Godis/Chips/Glass? Glasss!
 
Katt/Hund? Världens svåraste! Men efter att vi varit på Fuerteventura och att på vårt hotell fanns det minst 10 katter som jag varje gång gick förbi och började klappa så måste jag nog säga katt.
 
Har du någon Youtube kanal? Ja, men på den gör jag bara spellistor och inget annat! :3
 
Gillar du 1D? Jag ÄLSKAR dem! ♥
 
Gillar du Justin Bieber? Han är väl helt ok. Men är inget fan precis, men är ingen s.k. hater heller! :)
 
Gillar du hamburgare? Hahah, ja
 
Om du var tvungen att flytta från Sverige, vart skulle du flytta då? Englaaaand! :D
 
Vilken är din favorit 1D låt? ojj, gillar många! Just nu: One Way Or Another, Irresisteble, Another World, Stand Up, Moments, LWWY m.fl.
 
Vilket land skulle du helst vilja åka till? England, USA, Spanien, Irland, Frankrike, Australien och Thailand!
 
Vilka är dina favorit typsnitt? Joint by PizzaDude, aaaiight!, Baby Kruffy, BadaBoom BB, Barthowheel Italic, Impact Label, IronMan, OneDirection Medium, Redensek, Signerica Medium,, Waltograph Medium
 
Säger du ostbågar eller ostkrokar? Ostbågar!
 
Har du We ♥ it? Jeepp, heter matildaslife .
 
Sommar/Vinter? Sommar!
Postat av: Julia

Bra svar! :D
Och herregöran vad glaad jag blev när du skrev att min blogg var en av dina favoriter! Tacktacktack vad snäll du är :')

Svar: åh tack! :D din blogg är ju grym! ;)
matiiildaa.blogg.se

2013-03-11 @ 19:04:20
URL: http://Ayles.blogg.se
Postat av: Yaren

Ojj, vad många bloggar du följer ;)

2013-03-11 @ 20:28:46
URL: http://yarenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: