sorry

 
Egentligen har jag sagt till mig själv att jag inte ska säga förlåt när jag uppdaterar dåligt, för det gör alla som har en blogg någon gång. Men nu gör jag det endå. Har typ varit borta från bloggen i flera dagar! Ni kanske undrat vart jag varit? Haha :,) Nejmen jag lever, bara att jag inte orkat blogga eller något annat typ, heh. Nu de senaste dagarna har jag:
1. Pluggat
2. Chillat
3. Kollat på film (ok, 1 film, men den var liksom bra)
 
Ska försöka bli bättre, jaa. Men kanske inte imorgon eftersom då ska jag hänga med kompisar hela dagen typ!
Postat av: evelina

hej, gör du gratis designers? eller kanske sånna gratis designers man kan ladda ner, du har en sån jädra fin och ja undrar om man kanske kunde få en av dig på nått sätt. puss & kram!

Svar: Hej! Tack så himla mycket! ♥ Men måste tyvärr säga att jag inte gör designer. Har inte tid med det... kram!
matiiildaa.blogg.se

2013-03-21 @ 21:27:02
URL: http://www.eevelinaalindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: