Smart pluggtips!

 
Tja! Nu tänkte jag berätta ett smart tips som handlar om läxor!
Istället för att ta med en tjock SO bok hem så kan du ta kort på sidorna som ni skulle läsa med mobilen i skolan! Sjukt smart! Har du lite tid över, ta kort på sidorna! Glöm dock inte att fota en sida, då kan det bli lite kris! :s Men smsa då en kompis och be hen att skicka en bild på just den sidan.
 
Det fungerar jätte bra tycker jag! Man slipper gå och bära på en tung väska och har sidorna i mobilen istället! Nu kan du även plugga från någon annanstans än hemma (om du inte tar med din läxbok vart du än går, men jag tvivlar lite på det, hahah).
Postat av: Hannah Hålberg

Bra tips! Fast jag föredrar nog allt mina tunga böcker, papper&pärmar. Men som regel har jag alltid antecknings-blocket med mig&jag antecknar ALLT. Haha! :D

2013-05-13 @ 20:53:29
URL: http://hannahh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: