första vinterdagen imorgon ju

Wow, tiden går så sjukt snabbt. Det var ju precis sommarlov! Hur kunde det helt plötsligt bli jul? 
Jaja, julkalendern drar igång imorgon! Grymt! Första gången jag gör en faktiskt, så det blir lite spännande! Men hoppas iallfall att ni kommer att gilla den.
 
Sedan har jag också börjar klura lite på en ny design. Än sålänge vet jag inte hur "julig" den kommer bli, men lite vintrig iallfall. Det ska bli skönt att fräscha upp bloggen lite grann, hah! Och, sista saken; svaren på frågestunden kommer! Snart. Har haft lite med skolan + julkalendern + bloggen allmänt osv. Men jag lovar att den kommer snart! :)
Bild jag tog i fredags, så sjukt fin soluppgång!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: