regn måndag

Måndag! Och slut på höstlovet. 
Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Inget speciellt har hänt förutom att vi fick håltimme på matten. Jag har varit så sjuuukt trött idag för att jag inte riktigt har ställt om mig från lovet ännu, haha! Men det lär jag väl göra väldigt snart. 
 
Vill också säga att en vinnaren + ny omgång av veckans bloggläsare kommer upp snaaart. Kul att så många är med juu! Svaren på frågesunden kommer antagligen upp någon gång i veckan! Ni kan fortfarande fråga saker HÄR
 Känner att bloggen har stått stilla lite nu! Det har varit fullt upp alla dagarna! Shopping, sovit över med kompisar, badat, och så vidare :)
Postat av: Mathias&Rebecca

Regnar här med, he he!! :) Men det är rätt mysigt med regn ibland! Ha en fortsatt fin kväll! :)

2013-11-04 @ 19:43:42
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: