T I S D A G !

Heeej! Tisdag idag!
För mig är tisdagar = tråkigaste dagen i veckan. Den kommer till och med före måndagen, wHAAT?! ja. Tisdagen började med dubbelpass i SO, inte så kul tycker jag. Sista lektionen har vi 2 timmars NO. Seriöst T V Å timmar. Dock så var det himla roligt idag! haha. Kan säga att jag fick en skratt-attack så jag nästan började gråta :))
 
Har pluggat in en massa tyska glosor idag också, gloscup imorgon! (finns det ens?) Vår tyska lärare tycker om läxförhör väldigt mycket kan man väl säga. Sedan är det också syslöjdsprov! Haha, det låter sjukt kul :,) Man ska få en uppgift som man ska försöka klara så självständigt som möjligt. Alltså inget man kan plugga till vilket är tur. Vad har ni gjort idag?
Bild jag tog på lovet! Fler vattenbilder kommer upp snart!
Postat av: Mathias&Rebecca

Det var lite ovanligt att någon tycker Tisdagen är tråkigast he he!! Brukar vara Måndagen! ;) Ha en fortsatt fin kväll! :)

2013-11-05 @ 21:00:46
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: