homework and stuff

Sitter i sängen och mobilbloggar nu. Som ni märkt så har det inte kommit upp något inlägg både igår och idag. wait!! Jag har en förklaring. Jag har faktiskt kommit in i "bloggrutinen" nu, men har inte hunnit. Igår var inte jag hemma för ens klockan 20.00 typ, och jag stack hemifrån kvart i åtta på morgonen. Så ni fattar? Hade konfa träff direkt efter skolan.
Idag var det en sak jag tänkte på; läxor. Läxor läxor läxor. Hahah herregud vad lärarna ska överdriva med läxor ibland! När man vaknar på morgon; fixa sig inför skolan, sedan är man i skolan, och när man äntligen kommer hem: läxor. Förlåt jag ska inte klaga en massa nu. Men ni fattar grejen. Tror att ni kanske känner igen er? Annars är det lite pinsamt. 

Nej usch nu skriver jag bara en massa grejer. Ville bara säga att jag inte hunnit blogga pga det :)

himla fin bild från we♥it

Postat av: Isabella

Wow, I just love your pics and blog! It's perf okay

2013-09-06 @ 10:31:20
URL: http://isabelawaldorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: