just nu

 Hejsan! Efter sjukt lång tid! En vecka!! Det har hänt så otroligt mycket grejer denna veckan. Förra veckan drunknade jag i läxor, klippte mig och min älskade kanin Morris rymde. Jag kommer nog skriva ett inlägg om Morris sedan. Vi har även köpt en ny liten kanin. Så himla underbar är hon. Berättar mer i ett annat inlägg som jag sa. 
Denna veckan har varit så mycket bättre, med tanke på alla läxor och så. Allting har liksom varit en nerförsbacke på något sätt. Haha, nejmen denna veckan har (än så länge) inte varit så sjukt seg.
tack we ♥ it för bilden
Angående uppdateringen så tror jag att den blir bättre, var bara så sjukt ledsen och så innan. Hoppas ni förstår. Har inte startat datorn på typ en vecka heller! oj.
Postat av: Felicia

Bilden är så sann! :(

2013-09-18 @ 20:48:16
URL: http://keyi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: