Camping och lite annat snack

Hej! Igår kom vi hem från att ha campat i Ängelholm sedan i torsdags kväll. Vi hade ganska tur med vädret, särskilt häromdan och igår! I fredags var vi och shoppade lite på Väla och Lager 157. Hittade så mycket fint på Lager 157, och så billigt med! Men jag köpte iallfall en blus, ett linne och en stickad superfin tröja. Kan visa allt jag köpt under den senaste tiden i ett eget inlägg sen. I lördags var vi på stranden lite på dagen och på kvällen. Längtade sjukt mycket till sommaren, då vi var där i somras med och badade! Tog några fina bilder på solnedgången som jag kommer visa senare.
 
Imorgon börjar skolan igen, det har varit så otroligt skönt att ha lov! Nu är det inte långt kvar tills det är sommarlov. Det är bara 52 dagar och en massa prov, sen är det sommarlov! Inte alls långt ju. Tiden går snabbt.
Postat av: "MayDay"

Hej! har gjort en cover på min blogg som du gärna får kommentera det skulle faktist göra min dag ha en bra fortsatt dag

2014-05-01 @ 22:55:49
URL: http://directionarmeda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: