Svaren på frågestunden, del 1

Detta är del 1 på frågestunden, fler svar kommer!!
Vad har du för kamera?
Jag har en Sony a300 (var tvungen att dubbelkolla, hehe). Den funkar bra för mig, men det finns många fler kameror som är bättre.
 
Bästa med att blogga?
Så svår fråga! Kanske dem fina kommentarerna? Och att man har allt "dokumenterat", så man kan gå tillbaka ett år och se vad man gjorde då.
 
Hur började du blogga?
Haha oj, kommer inte riktigt ihåg faktiskt. Men jag började iallfall på bloggplatsen.se, som funkade bra då, det var enkelt att fixa designen osv. Men sedan kände jag att jag ville utveckla min blogg mer, göra den personligare, så då bytade jag hit.
 
Favorit bloggar?
Såå svårt. Har många som jag tycker om mycket! Men mina favoriter just nu är nog, linnahlborg.se, zaralarsson.se, clarahenry.se och keela.se.
 
Vilka bloggar följer du dagligen?
Haha, guud det är jättemånga! Men iallafall, dem där uppe, johannabloggar, Josefine Olsson, m.fl :)
 
Vad är ditt mål med bloggningen?
Vet faktiskt inte. Jag bara gör det för att det är kul, och att jag gillar att dela med mig saker jag gör. Men det hade ju varit superkul om man hade kunnat få lite fler läsare :)
 
När började du blogga?
Jag tror det var i typ november/december 2011? Fast då var det inget seriöst, haha.
 
Varför bloggar du?
Som jag skrev innan så är det för att jag vill dela med mig om vad jag gör, och inspirera andra!
 
Favoritfärg?
Just nu är det turkos!
 
Favoritlåt?
Bang Bang med Jessie J, Ariana Grande & Nicki Minaj, BO$$ med Fifth Harmony & Fancy med Iggy Azalea.
 
Favoritfilm?
Brides Maids, The Fault In Our Stars och Carrie (2013)
 
Favorit mönster på kläder/skor/väskor?
Bra fråga! Tycker om massa olika.
 
Favorit årstid?
SOMMAR!
 
Favorit sminkmärke?
Maybelline new york och Benefit.
 
Favorit sminkprodukt?
L'oréal Paris True Match foundation och Benefit's They're real mascara.
 
Favoritmat?
Pannkakor & thaimat!
 
Vilka serier följer du?
Pretty Little Liars, Gossip Girl, New Girl, Heroes & The Vampire Diaries.
 
Föredrar du att beställa saker från internet eller att gå i affärer?
Jag brukar faktiskt inte bställa så mycket från internet, så säger affärer. Men det är alltid kul att internet shoppa haha.
 
Vad har du för mobil?
En silvrig iPhone 5s.
 
Om du fick resa till vilket land du ville, vilket skulle det vara?
SVÅRT. Men skulle nog säga usa.
 
Om du var ett djur, vilket skulle du vara?
En katt, eller fågel kanske? Alltid häftigt att kunna flyga.
 
Tror du på spöken?
Vet ejjj. Har aldrig varit med om något "övernaturligt" men det kanske finns något?
 
Har katter 9 liv?
Kanske?
 
Vilka språk vill du kunna prata flytande?
Engelska, of course (kan ju prata det ganska bra, men jag kan ju inte ALLA orden, haha) och kanske spanska?
 
Hur fick du din iPhone 5s?
Jag hittade den på blocket, Och ja, det fanns kvitto osv. Den var helt ny, till och med oöppnad. Så jag fick en ny iphone 5s några hundringar billigare än annars, najz.
 
Vad tycker du inte om för mat?
Hmm, spenat, gröt, ärtsoppa.
 
Några saker du inte äter/dricker?
Massa fruker (äpplen, päron, plummon, banan, nektarin...m.fl) pga korsallergi för pollen, annars inget speciellt. Gillar det mesta. :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: