Urban Decay, Naked Basics

Nu när jag har hunnit använda min Urban Decay Naked Basics lite grann så tänkte jag skriva lite om den. Fick ju min eftersom att en kompis var i usa. Här hemifrån kan man beställa den på lite olika sidor, men bl.a. beautybay (tror jag det heter?), som är en brittisk sida. Iallafall, så gillar jag denna paletten supermycket! Färgerna är otroligt pigmenterade, och det är superbra. Jag gillar även själva färgerna, då man kan använda dem till mycket, och att dem är väldigt vardagliga. Alla ögonskuggorna är matta, förutom den första "Venus", som är en fin vit-skimrig skugga.
 
Jag tycker helt klart att paletten är värd att köpa, särskilt om man är i usa, då den är ännu billigare där. Den har i princip alla färgerna man behöver om man vill ha en vardaglig look, men man kan även göra en lite mer "festligare" sminkning med den, då den har två mörka färger, " Faint" och "Crave".
Postat av: Amanda

Himla bra färgkombo. Har hört mycket bra om Urban Decay överlag men aldrig testat det själv faktiskt. Vilka färger använder du mest?

Svar: Paletten är superbra! :) Riktigt nöjd med den. Mina favoriter är nog Venus och Faint!
matiiildaa.blogg.se

2014-08-29 @ 20:42:06
URL: http://amandaisabel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: