Victoria's Secret till Stockholm

Victoria's secret kommer till Stockholm! Alltså inte på flygplatsen, utan det ska bli en egen affär vid Gallerian. Även fast jag inte bor i Sthlm (bor i Skåne haha) så är jag sjukt taggad. Det kanske betyder att de ska öppna upp ännu fler butiker i kanske Göteborg och Malmö också? Det sägs att butiken ska öppna upp i slutet av september, vilket är väldigt snart. Jag är så spänd på det eftersom att jag antagligen ska till Sthlm i höst/vinter och jag har aldrig varit inne på Victoria's secret innan.
 
Är ni lika taggade som mig?!
Postat av: Alice

Jag är också taggad, fast bor inte heller i Stockholm men får väl hoppas att jag ska dit någon gång :)

2014-08-31 @ 13:14:52
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Denise Taylor

Åh va kul! :D

Svar: Ja, verkligen! :D
matiiildaa.blogg.se

2014-08-31 @ 15:06:13
URL: http://autaini.com
Postat av: Siri

Var där idag! Kan säga att det var trångt och litet som fan och väldigt dyrt.det är ingen stor butik! Väldigt liten. Mistarna och lotion och den där andra krämen kostar 140

2014-10-27 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: