sorri

Hejhej!
Alltså jag vet att min uppdatering det senaste har varit hemsk! Men kan faktiskt inte hjälpa det. Har haft 2 prov (1 kvar) och på två kvällar har jag varit iväg i två-tre timmar på t.ex. öppet hus på skolan. Och nu i helgen så har jag börjat fixa till resan till Gran Canaria! Vi har tvättat lite sommarkläder och så. Jag har ännu inte börjat fixa inlägg som jag ska tidställa, och vi åker på onsdag morgon. Jag får nog ta och börja fixa det nu. Det kommer bara komma upp 1 inlägg per dag, men hoppas att det är okej!
 
Tråkigt inlägg jag vet, men det är alltid bra att få lite info! :) Och förresten hoppas jag att ni gillar designen! Är verkligen sjukt nöjd med den. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: