Årsresumé del 1 av 3

I januari tog jag konstiga bilder på raketer, skaffade en egen systemkamera, hade ångest över att jullovet var slut, pluggade matte och lyssnade på musik, skaffade en iPhone 4, köpte även två skal till den, åkte skidor i vallåsen med skolan och tog en massa snöbilder.
I februari lyssnade jag på ännu mer musik, ändrade om lite i rummet, firade alla hjärtans dag (fick god choklad namnam), bloggen firade ett år, längtade till sommaren, köpte godis, åkte till Fuerteventura (höjdpunkten på året), där var vi på en djurpark och träffade bl.a. giraffer!
I mars bytade jag bloggportal från bloggplatsen till blogg.se, vilket är en av de bästa sakerna jag gjort, jag skrattade åt alla goat editions, tcb skapades (!!), jag var sjuk, Robin Stjernberg vann melodifestivalen, jag köpte världens finaste vårjacka, pimpade min mobil och firade påsk!
I april fotade jag hur mycket som helst, då det äntligen hade blivit vår. Jag fotade vatten, blommor, åt mellanmål utomhus, fick hem min signerade Little Mix skiva, Morris agerade modell, jag pärlade hörlurar, tog foton vid sjön och plockade ner alla min one direction affischer från väggen.
 
Fortsättning följer...
Postat av: Isabelle

Har också varit på Vallåsen,så roligt där^^
Vilka härliga månader!

2014-01-05 @ 12:02:27
URL: http://fames.se/isabelle
Postat av: JUNITJEJ

Trevlig sammanfattning av året!

2014-01-05 @ 13:28:17
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Chanelle

Härliga bilder :)

2014-01-05 @ 14:06:54
URL: http://fames.se/cocobella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: