Årsresumé del 2 av 3

I maj redigerade jag bilder, ville gå på one direction's konsert (men hade inga biljetter), hittade världens sötaste katt i Kivik, var uppe på stenshuvud, spelade sims 3, längtade till sommaren, fotade vår häck (???) och plockade vitsippor.
I juni var jag beroende av en Rock Me och DNA mashup (ni hittar den här), fick sommarlov, hade fransk manikyr, fotade Morris, tog galna look-alike bilder till vlg, firade midsommar, såg världens sötaste kaniner på en camping och tog bilder på mitt hår (??).
I juli åkte jag till Stockholm med husvagnen, direkt efter åkte vi till Öland. Vi besökte kronprinsessan Viktorias födelsedagsfirande och såg bl.a. Zara Larsson, Robin Stjernberg och kungafamiljen. Vi gick på en strand på Öland där jag fotade solnedgångsbilder och jag tog lite härliga sommarbilder.
I augusti såg jag på Monsters University, var på Emporia och shoppade, åkte till Gbg och köpte min första Victoria's secret, började skolan och fotade dagens outfit, kollade på mountainbike tävling, drack god choklad milkshake och tittade på premiären av This is us (!!)
Fortsättning följer...
Postat av: Carolina - asslatjejerna

Älskar att bläddra igenom bilder från sumeringar :) Så härligt!

Svar: ja, det är alltid kul tycker jag med! :)
matiiildaa.blogg.se

2014-01-12 @ 13:35:12
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: elin stridh

härliga bilder :D bloglovin?

2014-01-13 @ 19:29:09
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: