f r o z e n

Alltså åhh, häromdan såg jag världens bästa film! Frozen heter den! Hade hört så mycket om den så satte mig och kollade på den med min lillebror och den var verkligen bra! Älskar filmen. Det är nog en av Disney's bästa filmer. Och låtarna i filmen också, dem är riktigt bra! Demi Lavoto sjunger faktiskt en av låtarna, dock så är det inte hennes verision som är med i filmen, men den finns på spotify. 
 
Så jag tycker verkligen att ni ska kolla på denna filmen, för det är riktigt värt det! Ni kan kolla på den HÄR.
 
Postat av: isabella

ska absolut ta och se den! :D

Svar: Åh vad bra! Den är grym! :D
matiiildaa.blogg.se

2014-01-22 @ 19:23:34
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: