oops

Jag vet inte riktigt vad som har hänt, har inte bloggat alls och inte ens startat datorn nu på några dagar.. ojsan. Har haft lite och göra, varit och shoppat lite med en kompis, spelat sims en hel dag (oops) och blivit sugen på att köpa både en ny dator OCH ny mobil. Men har jag råd med det? nää. Problemet är att jag vet inte vad jag vill börja spara till först. Min mobil har blivit helt konstig (har en iphone 4), när jag kollar på youtube med hörlurarna i så kan röststyrning helt plötsligt komma upp utan att jag klickat någonstans, och sedan kan musik börja spela mitt i en video. Har ingen aning vad mobilen håller på med, har googlat en massa men hittar inget :// Någon som kanske vet vad felet är? Datorn håller bara på att bli lite seg, när jag spelar sims så laggar det otroligt mycket, hehe, då kan jag bli lite sur. Så det är svårt att bestämma sig.
 
Postat av: johannabergvall

Jättefin blogg! :)

2014-01-04 @ 14:23:54
URL: http://johannabergvalls.blogg.se
Postat av: aina [fotoblogg]

Hoppas du får en bra dag :)

2014-01-04 @ 14:28:22
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Ebba ♡

Det är dåligt att allt ska kosta så mycket:(

2014-01-04 @ 18:36:11
URL: http://eboza.blogg.se/
Postat av: julia

Jag hade också en fyra förr och det hände samma sak men det är hörlurarna som var problemet för mig så testa andra hörlurar! :)

Svar: Tack för tipset! Jag ska testa att byta hörlurar och se hur det blir, dem jag har nu är inte dem bästa, haha! :)
matiiildaa.blogg.se

2014-01-04 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: