SKOLA IMORGON

Imorgon börjar skolan igen, en ny termin och massa nya saker som väntar. Jag längtar inte direkt till skolan, mest att få träffa mina kompisar, heheh. Men denna terminen är proppfylld med saker som kommer att hända! Jag kommer att resa mycket, jag komfirmeras, massa lov och lediga dagar och mycket mer. Jag ser faktiskt fram emot denna terminen. Men dock inte alla prov och läxor, tror inte många gör det haha.
 
Längtar ni efter vårterminen? Ska ni göra något speciellt då? :)
Postat av: Amanda CL

åh tyska är ju absolut det underbaraste ämnet (not)

2014-01-07 @ 13:04:17
URL: http://amandacarlberg.se/
Postat av: ElinElin

Jag ska också resa, en gång till London och en gång till USA. :) Älskar vårterminen för det verkligen massor av lov och helgdagar hela tiden som du skrev :D

Svar: Det låter toppen ju! :DJa, och det går sjukt snabbt också! så helt plötsligt är det sommarlov, haha!
matiiildaa.blogg.se

2014-01-07 @ 18:33:13
URL: http://elinelin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: