uppdatering

Hejhej! 
Alltså det känns som om jag aldrig haft något lov. Jag har kommit in i de nya rutinerna så snabbt igen så jag har inte märkt någon skillnad. Iallafall har jag dem senaste dagarna vaknat, varit i skolan, kommit hem från skolan, kollat på serier, gjort läxor, suttit lite vid datorn, sovit. Varje dag när jag kommer hem från skolan så är jag superduper mega trött så jag brukar bara slänga mig i sängen och sätta igång en serie. Och det är så skööönt!
 
En annan sak är att det knappt känns som att det är vinter! whaaat? Det har varit en förlängd höst nu halva vintern här i Skåne. Inte förens NU har vintern landat här. Det har varit svinkallt (även fast det bara varit typ -3 grader, men det struntar vi i) och faktiskt snöat! Lite iallfall. Men det töade bort dagen efter. Men det ska komma mer snö sedan i veckan! Vintern kanske är påväg!! 
Bild på snön från 9 december 2012, alltså förra vintern! Kolla så mycket snö!!
Postat av: Linda

fin bild

2014-01-16 @ 17:57:57
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: