Maj favoriter

Här är mitt andra månadsfavoriter inlägg! Hoppas ni tycker om det. Tyvärr så har bilderna inte blivit de bästa i detta inlägget heller, men fick fota dem lite snabbt. HÄR har ni mitt förra månadsfavoriter inlägg.
Biosilk, Silk silk therapy - Detta är alltså en hårolja som man använder i topparna så att det ska få glans och se fint ut. Jag fick det av mamma och jag tycker att det har funkat superbra! Jag vet inte var man kan få tag på det, och det är väldigt lite i förpackningen.
Klippoteket, Styling Dust Spray 9 Dry Shampoo bonus effect - Detta torrschampoot har jag med igen, eftersom att det har jag verkligen behövt använda, och det funkar superbra! Luktar gott och gör att håret ser mindre fettigt.
The Body Shop, Strawberry body puree - Denna lilla handkrämen har jag haft med mig i väskan  och lite överallt. Egentligen är det nog en slags bodylotion, men jag har använt den som handkräm och den funkar super till det! Den luktar även supergott.
Apoliva, body lotion passion & nature - Denna body lotionen är så braaa! Luktar otroligt somrigt och återfuktar kroppen superbra. Älskar den. Detta är nog min tredje förpackning jag har, så bra är den. 
Neutrogena, Visibly clear pink grapefruit oil-free moisturiser - Detta är både min dag- och nattkräm. Den ska återfukta huden och göra den len, vilket den verkligen gör! Den luktar supergott och jag kan rekomendera den starkt! 
Eos, Summer fruit - Jag köpte detta läppbalsamet för att jag hade hört så mycket bra om det. Har dock skjutit fram på det så länge eftersom att det är så dyrt! Men nu har jag det äntligen, i den godaste doften, Summer Fruit. Tycker detta är riktigt bra, återfuktar mina läppar och gör att dem luktar riktigt gott!
Maybelline New York, The Falsies feather look volum' express - Denna mascaran gillar jag riktigt mycket! Man får mycket enkelt långa, svarta ögonfransar. Älskar formulan i den.
Rimmel London, Stay Matte Powder - Jag köpte detta pudret i Danmark då det är svårt att få tag i i Sverige, och det ångrar jag verkligen inte! Har hört massa bra om det och jag kan verkligen hålla med om allt folk skriver om det. Älskar pudret! Ett stort plus är att det är sjukt billigt, tror jag betalade 60 kr för detta.
H&M, Eyebrow fix - Var tvungen att köpa ett ögonbrynsgel som gjorde att mina ögonbryn sitter på plats, och då var det detta som jag hittade. Jag har inte testat några andra ögonbrynsgel, men detta är faktiskt riktigt bra, trots att det är H&M's egna märke! Brukar vara lite skeptisk till deras produkter annars. Detta gör så att mina ögonbryn faktiskt håller sig på plats hela dagen.
Bik Bok, Express nail polish remover - Denna nagellacksbortagningen är så bra! Jag älskar att det går så enkelt att få bort nagellack. Har haft denna i över ett halvår, och den funkar bra fortfarande. Den är så bra!
John Green, Förr eller senare exploderar jag (The fault in our stars) - Denna boken är det bästa som hänt mig. Jag älskar den, så otroligt fin och sorglig, och rolig och allt man vill läsa. Jag grät när jag läste den (inte ofta jag gör det) och kan inte sluta längta till att man kan kolla på filmen i Sverige. Jag gråter bara jag ser trailern.
Depend, nail polish #315 - Detta är en superfin nude färg som är riktigt snygg att ha nu i sommar när man är brun. Den har även glitter i sig som gör att det blir ännu finare! Rekomenderas!
Beyoncé, Midnight Heat -Alltså denna parfymen luktar såå gott! Älskar den så mycket. Jag suger på att beskriva dofter, men om ni vill läsa mer om den så kan ni klicka HÄR.
Postat av: J o j z y ♛

SV: Håller med dig!

2014-06-10 @ 16:12:11
URL: http://jojz.blogg.se/
Postat av: Ida

Så fin bloggdesign du har!

Svar: Åh tack så mycket! :)
matiiildaa.blogg.se

2014-06-10 @ 21:21:31
URL: http://alwaysida.blogg.se/
Postat av: Selma

Roliga favoriter, kul att läsa om! ;)

2014-06-10 @ 22:03:42
URL: http://www.fotoselmi.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh älskar sånahär inlägg <3 så bra när man får höra recensioner om olika produkter :')

2014-06-11 @ 19:38:20
URL: http://jny.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: