SKOL LYCKA

ALLTSÅ LYCKAN. Det var alla läxor, prov, inlämningar och uppsatser för åttan. Många säger att åttan är den tuffaste årskursen. Jag håller med. Det har varit så sjukt otroligt mycket nu dem senaste veckorna, och man har knappt orkat med, men nu har vi ingenting, alls. Det enda vi gjort på lektionerna är att kolla på film eller sjunga sånger (på tyskan alltså (idag sjöng vi schni schna schnappi haha ha)).
 
Men idag var sista riktiga skoldagen för åttan, men lektioner och så. Imorgon är det kaaanske en dubbeltimme på SO, men sen är det städa i skåpen och lite annat och fotbollsmatch mellan lärarna och niorna. På onsdag ska vi paddla kanot med klassen och det ska bli superkul! Vi gjorde det förra året också och det var helt perfa. På torsdag har vi "friluftsdag", där jag och några andra ska spela tennis i 2 timmar. Också najs ju. OCH PÅ FREDAG ÄR DET AVLSUTNING! yeey. så skönt.
 
När slutar/slutade ni skolan? :)
Postat av: Anonym

Slutar på onsdag :)

2014-06-09 @ 17:19:52
Postat av: Felicia Christensen

Slutar på fredag! :) xD

Svar: Skönt ju! :D
matiiildaa.blogg.se

2014-06-09 @ 18:12:00
URL: http://feliciadot.blogg.se
Postat av: Alice ツ

Jag slutar på onsdag! ^^

2014-06-09 @ 18:17:01
URL: http://www.byalicee.blogg.se
Postat av: Amal

Hej!
Jag har följt din blogg ett tag cch tycker den är jätte bra!
Din designer är jätte fina och jag undrar om du gör åt andra?
Jag har försökt flera gånger men det blir inte bra.Behöver verkligen en sommar design nu i sommar! Mejla mig gärna:)

Svar: Hej! Vad roligt, och tack så mycket! :) vad glad jag blir!Tyvärr gör jag inga designer just nu, men om jag börjar med det kommer det helt klart stå på bloggen. Kram!
matiiildaa.blogg.se

2014-06-09 @ 21:01:32
URL: http://amalisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: