Berlin, shopping!

Mönstade byxor - Vero Moda | Cykelbyxor med spets - Forever 21 | Handkräm & handsprit i jordgubbsdoft - The Body Shop | Essie nagellack (Cute as a button) - Douglas | Mobilskal - Forever 21 | Ögonbryns kit från NYX - Douglas 
 
I både fredags fick vi gå själva i Östberlin i någon timme, och i lördags fick vi gå själva i Västberlin i kanske fyra timmar! Och då passade jag självklart på att shoppa lite heheh. I fredags när vi kom till Berlin så åkte vi runt lite i bussen och fick se en stor del av Östberlin. Efter det fick vi gå fritt runt Alexanderplatz, där ett stort köpcenter fanns (Alexa). Där gick vi in! Dem hade massa olika butiker, allt ifrån Vero Moda, Desigual, Tommy Hilfiger, Mango m.fl.  Och dem hade Starbucks!! Så efter jag hade handlat mitt ögonbrynskit och handspriten så gick vi dit och köpte varsin frappucino. ALLTSÅ DET VAR SÅ GOTT, bästa jag nånsin druckit!! matilda <3 starbucks. Jag drack en med vaniljsmak, mmmm. Hahah det roliga var att när dem stavade allas namn fel! Dem stavade mitt namn Mathilda, Fannys namn Fanni och Vilmas namn Wilma. Alltså ironin. Men det gjorde inget för att det var bara kul ju!
 
Dagen efter var vi några timmar i Västberlin, där vi också skulle äta kvällsmat själva! Det blev McDonald's. Men tre 14-åringar kan ju inte sitta på någon flott restaurang heller?? Men iallfall så gick vi in i en massa olika butiker, och till Forever 21! Jag är kär i den butiken. Älskar deras kläder och allt, men fick bara med mig hem två saker, cykelbyxorna med spets och mobilskalet. Men det var bara för att dem typ bara sålde en massa sommarkläder vilket inte riktigt är aktuellt i vårt land. Men hade gärna köpt med mig hela affären om det gått.Sen gick vi runt på Kurfürstendamm och gick i butiker, bl.a. the body shop (handkrämen) & Douglas (Essie nagellacket)
 
Jag tänkte berätta mer om Berlin i ett annat inlägg, men det blev ganska mycket i detta också. Ska även visa fina mobilbilder därifrån! 
Postat av: Esmeralda

snygga saker du fick med dig:D

2014-03-20 @ 18:39:42
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: e

somrigt och fint <3

2014-03-21 @ 23:00:39
URL: http://evelinasigetty.for.me
Postat av: isabella

åh vill ha allt du har köpt!

2014-03-22 @ 18:27:37
URL: http://isabellans.blogg.se
Postat av: Filippa

Snyggt skal!

Svar: tack :)
matiiildaa.blogg.se

2014-03-23 @ 11:08:04
URL: http://mydayishappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: