April favoriter

Jag tänkte börja med en ny grej, månadsfavoriter! Har sett en massa youtube videos med månadsfavoriter, och tycker att det verkar vara sjukt kul att tipsa om produkter. Tänkte att jag kör en liten twist och gör ett blogginlägg istället! Så här är mina favoriter under april. Ursäkta om bilderna blev sjukt dåliga, men det var så otroligt dåligt ljus när jag fotade dem haha!
 
Vi börjar med hårvård! Här tog jag med två stycken produkter, ett värmeskydd och ett torrshampoo.
L´oréal Paris, New Studio Silk & Gloss Hot straight cream - Jag har haft detta värmeskyddet ganska länge, och det har inte tagit slut ännu, vilket är sjukt bra! Det gör verkligen så att mitt hår blir mjukt och glansigt och skyddar även mot värme. Ibland om mitt hår är lite frissigt på morgonen tar jag i detta i mitt hår och det blir glansigt.
Klippoteket, Styling Dust Spray 9 Dry Shampoo bonus effect - Detta är faktiskt det enda torrshampoot jag ägt, och tycker att det är ganska bra faktiskt, av min erfarenhet. Det luktar gott och gör att mitt hår ser mindre fettigt ut när jag behöver det. 
Här har vi hudvård. Här tog jag med fyra produkter som jag använt extra mycket under månaden som gått.
The Body Shop, Vitamin E Gentle Facial Wash - Den här hudprodukten använder jag för att ta bort smink. Jag blöter ansiktet med vatten och gnuggar sedan in den så att produkten löddrar. Jag tycker att denna makeup removern tar bort sminket superbra! Man behöver inte alls ta mycket för att få bort mycket smink, så den är absolut värd sitt pris! Jag har använt den här varje dag i ca. ett halvår och den är inte ens halvvägs.
Online Balans - Hand & Nagel vårdande kräm - Detta är en superbra handkräm som jag snodde av mamma för ett tag sedan. Mina händer har alltid varit supertorra när det är kallt ute, och den här har verkligen hjälpt till att förhindra det. Den torkar även snabbt in i huden så man slipper att gå helt kletig om händerna. Jag vet dock inte var man kan köpa den, kanske på apoteket?
The Body Shop, Body Butter (jordgubb) - Jag köpte detta body buttret (säger man så??) för några veckor sedan, och det är såå bra! Det luktar sjukt gott och känns så skön på kroppen. Jag kommer definitivt köpa full size av denna när detta har tagit slut.
The Body Shop, Hand Cleanse Gel - Denna handspriten köpte jag i Berlin då jag velat ha en handsprit väldigt länge. Den luktar otroligt gott (som body buttret) och torkar in i händerna supersnabbt. Så värd att köpa.
Jag valde att ta med fyra sminkprodukter som jag använt något extra denna månaden.
NYX, Eyebrow cake powder (färgen Blonde) - Köpte även denna produkten när jag var i Berlin då jag kände att jag ville testa ett ögonbrynspuder. Färgen passar perfekt på mig, som då är till för blonda. Jag har verkligen gillat att fylla i mina ögonbryn på den senaste tiden då jag tycker att det blir sjukt fint! Detta ögonbrynspudret rekomenderar jag verkligen då det är superbilligt och fungerar mycket bra.
Lumene, CC Color Correcting Cream - Den här är så bra! Det är alltså en CC cream som har en 6 i 1 funktion; foundation, concealer, primer, illuminator, long wear och SPF 20. Jag tycker om denna riktigt mycket, då den verkligen jämnar ut hudtonen och täcker rödheter. Den känns även inte på huden!
Benefit, They're Real - Denna mascaran är helt klart min favorit just nu! Den kan både ge naturliga fransar om man vill det, eller dramatiska om man vill det. Borsten är även den grym! Rekomenderar denna starkt, och den är värd sitt pris.
Maybelline New York, Babylips (Peach Kiss) - Tycker om babylips supermycket! Finns så fina färger, och det återfuktar superbra. En annan bra grej är att dem är väldigt billiga, kostar ca. 40 kr st.
Här har jag bara lite random skönhetsprodukter.
Victoria's Secret, Body Mist (Pure Daydream) - Denna bodymisten dorftar otroligt gott! Den doftar supersött och passar sjukt bra nu till våren, sommaren!
Isadora, Wonder Nail (#650 Plain White) - Detta är bara ett helt vanligt vitt nagellack. Jag älskar att använda vita nagellack nu när man börjar bli lite solbränd. Tycker väldigt mycket om basic nagellack!
Essie, (Cute as a button) - Detta nagellacket är en superfin korall rosa färg som även det passar otroligt bra till sommaren. Tycker om detta supermycket!
Tycker ni att jag ska fortsätta med månadsfavoriter? Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: