blogglista yää

När vaknade du imorse?
Svar: 06.40 ringde alarmet!
 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
vänta är det fredag idag?? nä torsdag, neej. herregud orkar inte, vill bara sova, kan jag snälla förflyttas till en annan tidzon som har natt nu??

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
 Nä

 

Vilket humör är du på?
Svar:
 trött. fast är ganska glad ändå

 

Vad har du på dig just nu?
Svar: 
träningskläder, en vit t-shirt och svarta cykelbyxor, ska till zumbaaan

 

Har du ont någonstans?
Svar: 

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
jag hade velat dricka vatten!!

 

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 well, sist jag kollade gick jag i skolan och här får vi ju ingen lön 

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 Köpte en långklänning och en byxdress på H&M!

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: 
Antingen bloglovin eller blogg.se :))

 

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 Idag har jag varit i skolan o haft det najs, ikväll ska jag dansa zumba!! så kul

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
 haha vet inte, älskar att lyssna på move eller salute av little mix på morgonen, man blir faktiskt sjukt peppad

 

Varför ska man läsa din blogg?
Svar: 
Vet inte egentligen, skriver om lite allt möjligt, allt jag gillar. Har en ganska personlig blogg, gör mina inlägg precis som jag vill ha dem och det är kanske lite unikt? 

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: 
Var hemma, hade precis blivit värsta superförkyld. inte ok.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 Alltså har ingen aning. Kanske, antingen någon som kommenterar att jag har en fin blogg eller någon som säger att jag har en fin tröja? :)

 

När fotade något senast, och vad?
Svar: 
Senast fotade jag mina naglar, som är supermega coola. ni får se dem sen.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: 
Har gjort av med pengar på lunch (hade 1 h rast så vi stack någon annanstans & käkade heheh) och lite på zumban.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
En låda.

 

Vad tror du att klockan är?
Svar:
 16.10 (HON VAR 16.09!!)

 

Vad borde du göra idag?
Svar:
plugga

 

Vad ska du ha på dig idag?
Svar: 
har haft på mig svarta shorts och ett linne!

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: 
ingen aning, haha kul svar ja vet

 

Postat av: Maja Lundqvist

Älskar att göra såna här listor! Är ju faktiskt ganska kul:) Himla fin blogg du har, älskar headern!

2014-05-22 @ 22:27:09
URL: http://majalian.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: