Campingdag 3

Hej! Hann tyvärr inte skriva något igår, vi åkte iallfall runt lite och shoppade. Jag köpte iallfall som ni ser på bilden ova, en kimono och en t-shirt från Gina Tricot, och ett linne från Bikbok. Sedan var vi inom Ica och där köpte jag även VeckoRevyn. Faktiskt första gången jag köpte den tidningen, och jag tycker om den! Massa bra innehåll och den är även lång. Jag rekomenderar den verkligen! Det var även, som igår, fin solnedgång som jag såklart var tvungen att fota. 
Min lillebror Felix sitter bredvid mig och läser hela texten jag skrivit, och han vill att jag ska skriva något skämt haha. Men kommer ju inte på något, så ni kan ju kommentera lite roliga skämt? Kan lägga upp ett inlägg med era skämt sen, så gör jag Felix glad! :)) 
Postat av: MADDISENJ.SE

fina bilder och kul med shopping

2014-05-31 @ 19:02:06
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: