Springi springi

Idag skulle en massa skolor springa ett 7 kilometers lopp. Vi på vår skola var tvugna att vara med iallfall, haha. Vi har hållt på och "förbereda" oss och så på idrotten i skolan (vilket inte blivit jättelyckat eftersom det varit ett påsklov mitt i allt) inför detta loppet. Och jag, har faktiskt blivit mer motiverad pga detta!! Har börjat ut och springa osv. 
 
Mitt mål var att springa (jogga egentligen) hela varvet runt. Trodde inte jag skulle klara det; men det gjorde jag! Stannade dock en gång när man kunde ta vatten efter 3,5 km men det räknas väl inte. Det var så lätt på något sätt. Och jag är så sjukt nöjd kan jag säga! Jag trodde aldrig att jag skulle klara det! Och tiden var ju inte så dum heller (för att vara mig). Jag är otroligt nöjd över att jag har hittat motivationen, hittat det roliga med att springa. Nu vet jag att jag klarar springa så långt, och vill bara fortsätta köra! 
Postat av: JoJo

Gud vad kul att du klarade det! Det blir lättare och lättare för varje gång om du håller igång :) Vad använde du för app?

2014-05-13 @ 22:26:06
URL: http://www.fixingyou.blogg.se
Postat av: Julia

Snyggt jobbat!

2014-05-14 @ 23:50:26
URL: http://juliaoflund.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åh, vad kul att du klarade det! Själv kan jag inte ens springa till bussen, haha! :D

Svar: Ja, superkul! haha :)
matiiildaa.blogg.se

2014-05-15 @ 11:33:24
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: