GALEN VECKA

Alltså mina dagar består av skola och plugg. Vi har så otroligt mycket nu så man inte orkar med. Nu har jag äntligen gjort klart tyska uppsatsen och hemkunskapsprovet, men har två grejer till. Sedan har vi grejer nästa, och nästnäst vecka också. Men det är bara till att kämpa på! Jag försöker ta en sak i taget, och tänka att det snart är jullov. Snart har ju halva nian gått?! Helt galet. Har ni också mycket nu dem sista veckorna?
Postat av: Tuuli

Vart har du gjort bilden ? :) - Klicka gärna in och kika på mina julklappstips, du hittar länkarna till inläggen under min header!

Svar: Jag har gjort den i Personligalmanacka.se :)
matiiildaa.blogg.se

2014-11-26 @ 10:22:22
URL: http://www.nattstad.se/tuuli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: