three dayzz

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker till Sthlm. Det känns sjukt underbart och otroligt skönt att få slippa skolan nästa vecka (är dock i skolan halva dagen på fredagen). Jag var senast i Stockholm sommaren 2013 så det var ändå ett tag sedan. 
 
Jag tänkte också berätta lite vad jag ska göra där. Jag åker dit med åtta andra tjejer i min klass och en "lärare" på min skola. Vi har då ett projekt som heter we love education, där vi samlat in en himla massa pengar. För några månader sedan bestämde vi oss att skänka alla dessa pengarna till Plan Sverige, så vi ska åka dit och lämna över dem. Det kommer bli riktigt häftigt!
 
Vi ska ju såklart göra andra grejer i Stockholm också, som att shoppa, gå i gamla stan, besöka olika platser och bara ha kul. Det känns ganska sjukt att vi ska åka iväg nu, när vi planerat detta under hela högstadiet. I'm soo excited !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: