LOV

 
I fredags fick jag äntligen höstlov! Det kommer verkligen bli så skönt att bara kunna ta det lugnt och göra lite vad man vill. Dock så har jag en hel del grejer veckan efter lovet, så måste plugga ändå :// Men det gäller att planera, då funkar det! Så detta är första söndagen på länge jag inte haft söndagsångest, så härligt juuu. Imorgon får jag sova hur länge jag vill, älskaaar. 
 
Som ni antagligen märkt så har min blogg stått stilla ett tag, eftersom det har varit så mycket med skolan. Nu när jag går i nian vill jag lägga så mycket fokus som möjligt på det. Men nu på lovet ska jag försöka uppdatera så mycket som möjligt! Och sedan hade jag nästan velat göra en ny design (igen?!), eftersom att jag har lite idéer. Och nu är det bara 15 dagar kvar till Sthlm!!
 
Postat av: Stina Gustavsson

Grymt fin bild:D

2014-10-26 @ 22:17:49
URL: http://stiinagustavsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda<3

hej älskar verkligen din header :)
och jag undrar hu du kan få bakgrunden (träden) "bakom" headern
hehe hoppas du fattar :) försökt men fattar inte hur man gör:/

Svar: Tack! ♥Jag har gjort bakgrunden i headern "osynlig", så att den inte syns liksom, och sedan har jag sparat bilden i .png istället för .jpg. Hoppas du förstår! :)
matiiildaa.blogg.se

2014-10-27 @ 07:53:21
URL: http://www.mathildaphotos.blogspot.se
Postat av: Matilda - Skönhetsblogg

Åh, vad härligt med lov! Hoppas du får ett bra lov. :)

2014-10-27 @ 13:32:19
URL: http://ttilles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: