Tuesday night

Hej på er! Som ni ser har jag ändrat headern lite grann här på bloggisen. Som jag skrev i inlägget där det stod att jag bytat design så ville jag ju ändra färgerna lite, som jag nu gjort! Blev riktigt nöjd ju.
 
Idag har det varit en sådan typisk höstdag. Det har blåst massa kall luft, regnat, varit kallt, alla löven håller på att bli bruna och det är bara höst. Så just nu sitter jag i min fotölj och bara väntar på att få ta en varm dusch, för att sedan kolla på Svenska Hollywood fruar och Jagad av hundar. Älskar programmen på tisdagar!
 
Vad gör ni ikväll? :)
Postat av: MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

2014-10-07 @ 20:58:18
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: