Update

Bild från Gran Canaria i februari

Hej! Som ni märkt har inte jag bloggat på ett tag. Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning varför, men tänkte bara skriva detta inlägget för att säga att jag tillbaka nu, och att jag ska försöka skriva inlägg regelbundet. Det har varit helt galet med bloggningen efter sommarlovet, haha. Måste verkligen få in dn rutin på det. 

Nu är det iallafall bara en vecka kvar till höstlöv! Så otroligt skönt. Dock så kommer det bli mycket plugg på lovet, min tyska/engelska lärare är så snäll att ha två stora glosprov i engelska och tyska veckan efter lovet. Vi var även en NO inlämningsuppgift. Men jag ska försöka planera det bra så att jag får massa tid över. 

Tycker ni att det ska bli skönt med lov? :)
Postat av: MATILDA

härlig bild :D

2014-10-21 @ 11:39:47
URL: http://matildays.se
Postat av: S A R A

härlig bild!

2014-10-21 @ 18:29:45
URL: http://sarafl.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: