drowning

Haha, alltså just nu drunknar jag typ i läxor. Vi har så sjukt mycket de tre närmaste veckorna, så det är helt galet.
Jag försöker typ överleva på att planera och plugga, hela tiden.
 
Men iallfall, idag har det varit skola som vanligt, och det har varit sjukt kul eftersom att vi bestämt mer till Stockholm resan som vi ska göra med några tjejer i klassen. Efter skolan stack jag och Wilma till ett café där vi gjorde massa läxor och snackade. Såå skönt och mysigt. Så jag var hemma vid 6-tiden haha. 
 
..Och jag vet att uppdateringen suger men kan inte hjälpa det :// Just nu känner jag att skolan är viktigare och jag måste lägga så mycket tid som möjligt på det. Dock så ska jag försöka få upp inlägg så ofta jag kan, mitt mål är iallfall ett per dag. Jag vill ju så gärna uppdatera mer! :)
Postat av: Matilda - Skönhetsblogg

Åh fy, mycket att göra! Hoppas det går bra :)

2014-09-17 @ 21:59:11
URL: http://ttilles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: