Girl Online

För ett tag sedan läste jag Zoe Suggs bok 'Girl Online', och jag totalälskade den !! På bilden ovanför kan ni läsa vad den handlar om. Jag var fast i boken och jag kunde läsa 100 sidor på en dag. Jag tyckte att den var så bra skriven, och den var väldigt rolig att läsa. Man kände verkligen igen sig i huvudkaraktären Penny och man kunde verkligen sätta sig in i hur hon hade det. Boken var på en väldigt enkel engelska, så om du är lite osäker så tror jag ändå att du hade fixat att läsa den. 
 
Jag tycker absolut att ni ska köpa den, det var så värt det! Jag är väldigt sugen på att läsa den igen. Jag tror det kommer ut en tvåa också (vet inte när?) och den måste jag verkligen läsa, haha! När jag läst ut denna ville jag bara läsa mer ! Har ni någon bok som ni älskar? 
Postat av: Mizca

Svar: Det får du jättegärna vara med på, bara roligt, men var vänlig och läs rubrik och inlägg och klicka på bilden och lämna kommentaren där istället så jag kan räkna in dig i dragningen imorgon :)

Svar: Oj, förlåt! Läste så hastigt och trodde det var det inlägget! Ska anmäla mig på det riktiga inlägget :)
matiiildaa.blogg.se

2015-04-06 @ 20:32:05
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: