GOLD AND SILVER

Var en sväng på stan idag med Wilma och vi käkade lite lunch och gick runt i lite affärer. Tanken var att jag skulle försöka hitta lite kläder (alla mina kläder är svarta, vita eller gråa :))) men kom hem med dessa godingarna från Glitter istället, hehe. Jag vill börja använda smycken lite mer, och det var 3 för 2 på smyckena så jag passade på. Jag köpte även flash tattoos då jag sett det öveeeerallt och det är verkligen så fint. Fick även med en liten hårguide med Kenza! Är fortfarande riktigt stolt över att jag träffade henne (det inlägget kan ni läsa hääär) i somras haha. Jag ser ju aldrig kändisar på stan liksom.
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en massa nytt :)

2015-04-27 @ 11:42:34
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Svar: Vad kul! Glöm inte anmäla dig inne hos Kaffehörnan också för att din kommentar ska räknas. :)

2015-04-27 @ 17:30:05
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: www.ebbathielebeule.devote.se

Fin blogg tjejen. Kolla gärna in min nystartade blogg kram

2015-04-29 @ 09:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: