MARS FAVORITER

Tänkte börja med månadsfavoriter igen, efter ett långt uppehåll. Jag vet inte riktigt om jag kommer visa mina favoriter varje månad, utan bara när jag känner att det finns någon produkt jag tyckt extra mycket om :) 
 
Calvin Klein, 'One', parfym 
När jag åkte på planet hem från Lanzarote vann jag och mamma fem stycken mini-size Calvin Klein parfymer som alla doftar supergott. Men på senaste tiden har jag tyckt om att använda 'One'. Jag är verkligen superdålig på att beskriva dofter, men denna luktar ganska vuxet och inte särskilt sött, haha.
 
Loréal Paris, line studio hot & smooth, värmeskydd/anti frizz
Köpte detta efter att mitt andra värmeskydd tagit slut och det är superbraa. Jag har dock inte testat särskilt många värmeskydd, men jag tycker att detta funkar bra iallafall. Det tar även bort frizzigt hår, vilket jag verkligen behöver! Även fast mitt hår är ganska rakt så kan det bli sjukt frizzigt ibland.
 
Nyx, soft matte lip cream 'Cairo', läppstift/läppglans
Detta har jag verkligen älskat enda sedan jag köpte det i Stockholm i november. Jag hade ju letat efter ett nude, matt läpstift ganska länge, och hittade sedan det! Väldigt fin färg, och det håller länge på läpparna! Jag vill asbolut köpa fler färger.
 
The Body Shop, sweet lemon body whip, body lotion
Denna body lotionen har jag försökt använda så ofta som möjligt då jag lätt kan bli torr på benen. Den doftar supergott och fräscht och torkar snabbt in i huden. Ett megastort plus är att den har en pump! Det är sjukt smidigt och jag brukar även använda den som handkräm.
 
Seche Vite, dry fast top coat, överlack
Detta överlacket har typ räddat mitt liv så många gånger! Jag har alltid varit riktigt otålig när det gäller att måla naglarna och har äntligen hittat ett snabbtorkande toplack, som faktiskt funkar. Älskar verkligen detta, och när mitt är slut köper jag absolut ett nytt!
 
Bourjois Paris, Bronzing powder, solpuder
Köpte detta i Spanien i februari då jag verkligen behövt ett nytt solpuder. Hade hört mycket om detta sedan tidigare och jag var velat köpa det så länge! Det är dock synd att det inte finns att köpa i Sverige, men det finns någon hemsida man kan besätlla det på.
 
Vad tyckte ni om detta inlägget? Är det något jag ska fortsätta med? :)
Postat av: Maja Fridh

Jag tycker sådana här inlägg är jätteroliga att läsa, fortsätt med sådana!
Ska vi göra ett länkbyte? :)

2015-04-03 @ 22:32:37
URL: http://majafridh.se
Postat av: Elin Gåhlin

Ja! Superbra inlägg, vill gärna se fler i framtiden!:)

2015-04-03 @ 22:53:36
URL: http://elingahlin.blogg.se/
Postat av: Mandosa - Mode & Skönhet

Ärr nyx sådär ljus i färgen, eller mer sandig? :)

Svar: Den är ganska ljus, väldigt fin nude färg på läpparna! :)
matiiildaa.blogg.se

2015-05-09 @ 10:17:54
URL: http://mandosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: