Q/A del 2

Om du skulle få färga ditt hår i någon färg (inte de vanliga) vilken skulle du välja då?
Pastellrosa är verkligen såå fint! 
 
Favoritmascara?
Jag tycker verkligen om L´oréal's Telescopic, Maybelline's Great lash lots of lashes & Benefit's They're real !!
 
Jeans eller kjol?
Skulle nog säga jeans!
 
Hollister eller Gina Tricot?
Gina tricot tror jag! Hollister kan ha sjukt fina kläder också men tycker inte att visa plagg är värda så mycket som priset säger...
 
Om du fick välja en rolig hårfärg under en dag, vilken skulle du välja?
Skulle nog vara pastellrosa som jag svarade innan!
 
Om du fick välja att bara använda en sminkprodukt resten av livet, vilken skulle du välja?
Men åhh så svårt! Tror nog min Anastasia brow wiz haha :)
 
Vilken är din favoritbutik?
Tycker om såå många butiker!! Men kanske Lush, Sephora, Victoria's Secret, The body shop m.fl!
 
 
Favoritklädaffär?
River island, topshop, gina tricot och vero moda!
 
Har du något favoritplagg?
Alltså nej, inte vad jag kommer på.
 
Hur skulle du beskriva din klädstil?
Jag tar på mig det som jag tycker är bekvämt och snyggt, och blandar gärna lite! Om det är någon trend jag tycker är snygg så hakar jag på den, men absolut inte alla trender. Jag tar på mig det som känns bra!
 
Några snygga outfits eller skor nu i vår/sommar?
Det är sjukt snyggt med jumpsuits, men också en croptop till ett par highwasted shorts. Totalälskar även klänningar på sommaren och sådana byxor i häftiga mönster, så sköna!
 
 
Vad har du för sorts smink en vanlig dag?
Just nu brukar jag ha Bare minerals som basprodukter, alltså foundationen, "mineral veil" (puder) och "warmth" (bronzer). Jag brukar också fylla i mina ögonbryn med Anastasia's brow wiz och Telescopic från L´oréal.
 
Hur ofta plockar du ögonbrynen?
Haha kanske en gång i veckan? Eller alltså så ofta det behövs.
 
Har du gjort något du ångrar?
Jaa, massa grejer. Men inget speciellt stort utan mer smågrejer.
 
Sommar, höst, vinter eller vår?
Vår och sommar!!
 
Sommar eller vinter?
Sommar obviously ;))
 
 
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Jag skulle LÄTT rest till platserna jag alltid velat besöka, shoppa, lägga undan sjukt mycket till när jag blir äldre och sjääälvklart ge till olika världsorganisationer.
 
Vad gör du helst en lördagskväll?
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag det är så skönt att vara hemma och kolla på en film och äta gott med en kompis eller familjen!
 
Vad har du för telefon?
En iPhone 5s. Har haft den i 1,5 år och den äger fortfarande. Tycker helt klart att 5s:an är den bästa iphonen.
 
 
Vad ska du göra i sommar?
Jag ska framförallt vara iväg med husvagnen haha, så vi åker väl runt lite i södra Sverige. Vi kanske ska ta en tripp till norra Tyskland också, typ Berlin. Annars ska jag på konsert, hänga med kompisar, vara på stranden och bara ha det bra!!
 
Vilka länder vill du resa till?
Åhh så många. Storbritannien, USA, Australien, Frankrike, Förenade Arabemiraten (dubai), Thailand, Marocko, Brasilien, m.fl. Vill till hela världen!!
 
Vad tränar du och vilka dagar?
Heheh alltså har ingen speciell träningsrutin. Har inte varit så bra på sånt den senaste tiden. Men annars brukar jag vara ute och springa och köra lite styrketräning. Hur ofta vet jag inte, haha.
 
Låttips?
Stitches - Shawn Mendes är riktigt bra! har typ inga låttips haha.
 
Ska du på One direction konserten?
Jaa!! är så taggad.
 
bild från konserten i köpenhamn förra sommaren.
 
Vad tycker du om att Zayn hoppat av?
Det är ju inte särskilt kul precis, men det var ju hans val. Om han inte tyckte det var så kul längre och inte mådde särskilt bra så var det ju klart att han skulle hoppa av.
 
Vem är snyggast i 1d?
Haha, louis :)
 
Vilken färg är dina strumpor?
Vita!
 
Ser du på Game of Thrones?
Nää, tänker nog inte börja kolla på det heller haha. Lockas inte riktigt av medeltiden och drakar och sånt. 
 
Vad lyssnar du på för slags musik?
Jag lyssnar på det mesta, pop, rockpop, hiphop, house osvosv.
 
Vilket/vilka fotbollslag håller du på?
Är inte särskilt insatt i sådant, så inget!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: