back 2 school shopping

 
Nu har jag i princip köpt allt inför skolstarten... Nu när man börjar på gymnasiet behöver man ju hur mycket som helst! Annars har man ju fått det mesta av skolan. Om ni undrar var något kommer ifrån kan ni bara kommentera! :)
Postat av: Josefin

Åh vad roligt att du ska börja gymnasiet, lycka till! :D

Svar: Jaa, det ska bli kul fast jag är sjukt nervös haha :)
matiiildaa.blogg.se

2015-08-16 @ 17:28:14
URL: http://ajosefinm.blogg.se
Postat av: A M

Vad är det för snyggt jag ser med marmor mönster och vart kan jag hitta denna grej? *Hjärtögon*

Svar: Åhh, det är faktiskt en liten anteckningsbok som jag hittade inne på Søstrene Grene! Så himla fin :)
matiiildaa.blogg.se

2015-08-16 @ 18:47:23
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se
Postat av: Maja

Vart har du köpt dom gråa blocken (med svarta ränder) och bokstäverna? :D <3

Svar: Jag har köpt dem inne på Clas Ohlson! Kram :)
matiiildaa.blogg.se

2015-08-21 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: