H&M COSMETICS

 
Igår när jag var inne på H&M såg jag att dem fått in deras nya kosmetika produkter, smink, necessärer, hårborstar, body lotions, sminkborstar, osv. Så himla kul! Jag visste lite smått innan om att dem skulle få in nytt i höst, men inte såhär tidigt! Jag blev faktiskt väldigt positivt överraskad. Produkterna dem hade innan kändes lite sådär, jag undvek helst att köpa något därifrån. Det nya känns otroligt lyxigt och väldigt BRA, för att kosta runt 39-99 kr. Jag kollade lite på sminket de hade, och de sålde massa olika färger på läppstift, läppennor, eyeliners, ögonskuggspaletter, nagellack, singelögonskuggor, rouge, osv.
 
Jag köpte faktiskt denna singelögonskuggan, eftersom jag faktiskt länge letat efter en sådan här färg. Och jag är riktigt nöjd. Färgen är megafin, och pigmentet är riktigt bra för att vara så billigt (59kr). Det är nog dock hållbarheten som är lite halvt bra, men med en riktig primer (jag har använt concealer) så tror jag det blir toppen. 
 
Jag tycker absolut att ni ska kika in H&Ms nya smink- och skönhetslinje! Jag själv hade gärna velat testa deras läppennor (swatchade på min hand och dem hade riktigt bra hållbarhet), sminkborstar, nagellack och läppstift.
Postat av: Julia

Åh vad kul! Så roligt att H&M har fått in nya produkter, ska definitivt prova! :)

2015-08-01 @ 19:06:43
URL: http://nouw.com/juliajoli
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Kika in hos Coffee and Cupcake och kolla vilka bloggar som fick en läkning :D Ha en fin söndag ^^

2015-08-02 @ 09:16:45
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: