Q/A -ANSWERS PART TWO

Har du någon förebild?
Ja, det har jag faktiskt! Jag har  aldrig riktigt haft någon förebild, men i våras “upptäckte” jag Hanna Friberg (Hannalicious) och Ellinor Löfgren (Pdotter) haha. Dem är grymma så jag tycker verkligen ni ska kolla in deras bloggar och podcast Måndagspepp (som är grym) Cred till dem!!
 
 (bilder från google)
 
 
Vilken linje ska du börja nu till hösten?
Jag har precis börjat linjen ekonomi! Just nu vet jag inte riktigt vilken inriktning jag vill ha, man kan välja mellan ekonomi eller juridik. 
 
 
Säg 3 bra saker om dig själv.
Kreativ, omtänksam & nyfiken.
 
 
Vad är det bästa du vet med livet?
Gud vilken svår fråga! Alla olika valmöjligheter kanske?? Man kan göra precis vad som helst, bara man vill! Om man tror på sig själv kommer man långt.
 
 
Har du några djur?
Jag har faktiskt en liten kanin som heter Baltazar! Han är 1 ½ år gammal :)
 
 
Kommer du sakna dina kompisar på gymnasiet som du inte ska gå med?
Ja, det är klart! Usch, skolavslutningen i nian var så himla hemsk, alla bara grät haha. 
 
 
Nämn 3 bra och 3 dåliga egenskaper med dig själv.
Kreativ, omtänksam, nyfiken (som sagt) och blyg, tidsoptimistisk (?), och glömmer ofta bort saker haha.
 
 
Bästa sommarminnet genom tiderna?
Måste varit när vi bilade ner till Italien för fyra år sedan! Alltså wow, den resan!! Så himla magisk. Vi bilade alltså genom hela Tyskland (stannade någon natt i Nürnberg) och sedan genom Österrike (stannade i Salzburg) och efter det åkte vi vidare till Caorle i Italien. En dag åkte vi också på dagsutflykt till Venedig, världens häftigaste stad, verkligen. På vägen hem stannade vi en natt till i Nürnberg. Om ni någonsin funderar på att bila i Europa, gör det!!
 
Drömresemål?
Åhh, det finns så himla många platser jag vill till! Men kanske London, USA, Australien, Karibien och Grekland.
 
Tränar du? Isåfall vad?
Jag var ute och sprang första gången på SÅ lång tid häromdan. Ska försöka ta tag i det och även börja gå på pass på något gym.
 
Vad brukar du mest spendera pengar på?
Kläder och smink, helt klart!! 
 
 
 
Om du fick 1 miljon, vad skulle du göra med dem pengarna?
Först och främst, skänka en hel del till välgörenhet helt ärligt. Sedan skulle jag väl delat med mig till nära och kära och även åka ut och resa, haha. Jag skulle nog sparat ganska mycket också.
 
 
Kan du inte visa lite bilder på det du ritat?
Visst kan jag det! Tyvärr har jag inte ritat så mycket den senaste tiden, så ni får se en gammal bild!
 
 
Vad har du gjort i sommar?
Jag skrev faktiskt ett inlägg om det för ett tag sedan, kolla in det HÄR!
 
 
Ska du utomlands i år?
Inte i år, men vi åker nog iväg till Kanarieöarna i februari! :)
 
 
Något du vill köpa just nu?
Nya höstkläder!! Är så taggad till det. Jag vill (och har velat SÅ länge) köpa Naked 3 paletten, så fin :(
 
 
Har du några tips om hur man får tillbaka motivationen och peppen?
Tänk positivt, och istället för att se problemen i allt, hitta lösningen istället! Lyssna på glad musik, gör vad du tycker är kul, kolla på fina bilder på weheartit eller tumblr, läs bloggar eller tidningar, umgås med människor du gillar eller bara ta det lugnt. Motivationen försvinner ibland, men du hittar alltid tillbaka till den för eller senare.
 
 
Vilken låt går på repeat i dina hörlurar just nu?
Alltså åh, har ingen riktig låt som går på repeat just nu... Måste fixa nya låtar till min spotifylista så jag hittar just den låten haha! Någon som har något låttips?
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt kanin! :)

2015-08-18 @ 21:46:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Elsa

Intressanta frågor :)

2015-08-18 @ 22:06:49
URL: http://elsajohnsen.blogg.se
Postat av: Skogsraah ☾

Kul att läsa :)

2015-08-19 @ 12:49:02
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Sofie Hallgren

Vad roligt! Söt kanin! :D

2015-08-19 @ 21:19:45
URL: http://www.artbysofy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: