That kind of person TAG

 

Vilket tuggummi brukar du köpa?

Extra Peppermint eller sweet mint!


Vad har du alltid i kylen?

Haha, det vanliga? Sjukt mycket iallafall


textKx eller tjex? 

Tjex!!!


Har du mjölk i kaffet?

Dricker inte kaffe, men tror nog jag hade haft mjölk i det


Apple eller android? 

Apple!


Spolar du vatten på tandborsten innan eller efter du haft på tandkrämen?

Innan! Förstår inte grejen med att göra det efter haha?


Hur står du vänd i duschen?

Jag står vänd så att jag kollar ut haha


Knyckla eller vika toapappret?

Vika!!


Hur fördriver du tiden när du åker kollektivt?

Lyssna på musik är ju det ultimata!


Fönsterplats eller gångplats?

Fönsterplats <3


Stressad eller lugn?

Tror att jag är ganska lugn faktiskt! Om något pinsamt händer så tar jag det ganska lugnt istället för att freaka ur haha.


Tålmodig eller otålig? 

Extremt otålig!! Jag kommer aldrig kunna typ fiska för jag kommer ge upp efter 10 minuter...


Planerare eller impulsare?

Skulle nog säga både och! Jag älskar att planera saker i förväg, men kan också vara ganska spontan.


Uppklädd eller nedklädd?

Men guuud vad svårt. Älskar att vara uppklädd och känna mig riktigt fancy, men det är ju så skönt att vara nedklädd.


Östkusten eller västkusten?

Västkusten!! (Även fast Öland ligger på östkusten haha)


Sover du med dörren öppen eller stängd?

Sover med dörren helt stängd.


Vilken sida av sängen sover du på?

Båda, men blir nog mest att jag ligger mot väggen.


Vilken är din fotomin? 

Haha, well jag bara ler och ser glad ut


Musik eller böcker?

Musik!!

 

SMS eller mejl?

Mejl är lite mer spännande att få, men sms är enkelt och smidigt så jag tar nog det.

 

Sött eller salt?

Salt!!

 

Kan du nå näsan med tungan? 

JA! Det kan jag faktiskt, haha. 

 

Tror du på spöken?

Jaa, fast liksom inte typ lakan som flygger runt utan mer andar/energier. 


Tror du på ailiens?

Jag tror att det finns några andra (aliens) i universum, helt klart. Vi kan ju inte vara ensamma här? Men dem kanske inte ser ut som på Star wars, haha. Det kan ju bara vara någon bakterie eller något annat.


Vad tror du händer efter döden?

Jag vet faktiskt inte. Jag försöker att inte tro att det bara blir svart eftersom det låter så hemskt. Men en liten tanke är väl att själen åker vidare någon annanstans eftersom det är ju alla personligheter, minnen, osv som inte bara kan försvinna? 

Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Just nu har jag en veckans bloggtävling på min blogg och det skulle vara superkul om du ville vara med och delta. Tävlingen hittar du här --> http://ztinas.spotlife.se/2015/08/10/veckans-blogg-tavling/
Kram!

2015-08-10 @ 17:43:40
URL: http://ztinas.spotlife.se
Postat av: Olivia Ward's blogg

Asså håller med dig på allt! Jätterolig lista :D

Svar: Haha vad kul! :) Ja verkligen!
matiiildaa.blogg.se

2015-08-10 @ 17:50:49
URL: http://www.nouw.com/oliviaward
Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Kul att få veta lite mer om dig :)

2015-08-11 @ 12:46:15
URL: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: