tuesday morning

Godmorgon!! Jag vaknade för ungefär en timme sedan av att det regnade! Det är inte regnat på ganska länge nu, så om jag ska vara helt ärlig så är det faktiskt ganska skönt. Idag ska jag försöka dammsuga rummet lite och jag måste börja planera vad jag ska köpa inför skolstarten! Usch, det är snart ju. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska tycka, det är sjukt nervöst men det ska ju såklart bli kul att börja på gymnasiet. 
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Åh vad spännande att börja gymnasiet! Det kommer säkert gå jättebra för dig :)
kram

Svar: Ja, det är lite nervöst men ändå superspännande! Kram :)
matiiildaa.blogg.se

2015-08-11 @ 13:17:13
URL: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: