Livet kom emellan

 
 
Hej på er! Som ni märkt har jag inte bloggat särskilt mycket på det senaste. Trodde det skulle bli tvärtom när jag fick lov, men behövde nog bara vila ut mig rejält och bara slappa lite. Liten update: jag har blivit galen i tumblr. Om ni inte kollat in min tumblr än så kan ni klicka här. Har börjat följa massa roliga där och jag blir så himla inspirerad.
 
Någon annan som inspirerat mig nu ett tag är Troye sivan, som jag bloggade om för ett tag sedan. Råkade kolla på typ alla hans videos (whoops) och nu lyssnar jag på hans nya album typ 3 gånger om dagen (jag mår bra). Tycker bara han är så himla duktig och jag blir så sjukt inspirerad av det, att jag också vill. Så nu helt plötsligt vill jag göra om min blogg totalt, även fast jag precis ändrade designen, haha. Så det är nog något jag ska försöka fixa. 
 
Annars ska jag försöka komma igång med bloggandet igen, vill verkligen få det att funka. Ser att det är några stycken som kikar in här varje dag utan att jag lägger upp något, credd till er haha. Det kommer!! Jag har tagit massa juliga bilder med min kamera som jag ska försöka lägga upp.
Postat av: Lisa

Började följa din Tumblr! Har själv en som jag skapade för min blogg som heter @cruel-summer. Annars är min huvudtumblr @vaitape :)

2015-12-22 @ 23:35:48
URL: http://lisakinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: