mood board

 
Alltså fy vad trött jag är. Jag orkar verkligen inte göra någonting. I skolan idag hade vi en 3 h lång uppsats, så antar att den tagit alla mina krafter. Imorgon har vi juridikprov och jag har verkligen ingen aning om hur det kommer gå. 
 
De senaste veckorna har humöret bara gått upp och ner. Ibland har jag verkligen ingen ork alls och ibland är jag superpeppad. Vissa dagar är mitt huvud fullt av negativa tankar, att allt jag gör är fel och dåligt och jag vill bara vara hemma och gömma mig. Andra dagar är jag bara glad och sprallig. 
 
Denna veckan har varit en bra vecka. Varje morgon har jag gått in med inställningen att jag ska vara glad och positiv - vilket fungerar. Problemet är bara att när jag kommer hem från skolan och är själv börjar alla tankarna åka snurra i mitt huvud. Det känns som om alla små negativa tankar bara exploderat och att jag inte längre kan kontrollera dem. Nu bara finns dem där när jag inte vill.
 
Jag känner att jag verkligen behöver jullov nu. Jag måste få sova ut, fundera på saker och bara vara. Allt går i högvarv och jag bara följer med strömmen helt enkelt.
Postat av: Linn Strömberg

Så jobbigt med så låga uppsatsskrivningar!

2015-12-04 @ 08:00:39
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Snyggt kollage!

2015-12-04 @ 08:05:48
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: