friday

 
Wohoo! Äntligen fredag !! Efter dessa två dagarna i skolan har jag varit såå trött. Ska vila upp mig i helgen och vänja mig vid dem nya tiderna. Kollade förresten vad ni ville se mer utav på bloggen, och det verkade som att "foto" var populärst. Ungefär 61 procent av er ville se mer utav av det. Annars var "Mode & outfits" ganska efterfrågat också, så ska försöka fixa sådana inlägg! Jag håller faktiskt även på att fixa med den nya designen! Jag har lite idéer, så jag hoppas verkligen att den blir klar snart!
 
Imorgon ska jag shoppa lite med en kompis, vilket ska bli riktigt kul. Hoppas på att jag hittar lite nya grejer. Annars ikväll ska jag bara ta det lungt och kanske kolla på gossip girl eller tv. Vad gör ni ikväll? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: