highlights 2014

Istället för att göra en årsresumé tänkte jag visa lite ''highlights'' under året som gått!
 
Under sportlovet i februari åkte vi till Gran Canaria och var där och hade det skönt i en vecka.
 
I början av mars skaffade jag en iPhone 5s! Det var nog ett av mina bästa köp under året.
 
 Jag åkte även på konfaläger till Berlin!
 
I mars skaffade vi även en ny lite kanin, Baltazar 
 
I slutet av april var det såå fint väder, och jag konfirmerade mig!!
 
Vi njöt av det otroligt fina vädret, och åkte även till Torekov under en långhelg!
 
I juni slutade jag i åttan och åkte till Köpenhamn för att kolla på one direction!! 
 
I juli åkte vi bl a till Göteborg där vi var på liseberg !
 
Direkt efter göteborg åkte vi vidare till Öland, där vi såg en elefant på stranden :)) Njöt av resten av lovet då vi gjorde massa mer roliga grejer!
 
Skolan började (dock ingen riktig highlight??) och jag kämpade på
 
I november åkte jag med några i min klass till Sthlm för att lämna över 60 000 kr till Plan (!!). Vi var även i staden och besökte platser och shoppade.
 
I december fyllde jag 15 år, och det blev julafton!
 
Jag firade in det nya året!
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2015-01-06 @ 14:55:19
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hejsan! Din blogg är awesome och jag är en av dem personerna som brukar gå in och titta lite varje dag! Jag har undrat ett tag vad för sida/app du använder när du skriver texter som tex " highlights "
Kram :)

2015-01-06 @ 16:32:24
URL: http://WalkWithstyle.blogg.se
Postat av: Robyn

Du verkar ha haft ett bra år!:) Hoppas ditt 2015 blir bättre!! ;)

2015-01-06 @ 20:29:05
URL: http://fotoarkiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: